11.4.10

Penyibuk Bersiri (=

hey guys,
dah lama gile saya dah tak post kat blog ni!!
n thanks to madi cz slalu post and menghidupkan blog ni..haha

alhamdulillah, semuanya berjalan lancar skang.
saya seperti biasa sihat walafiat and bahagia bersama jiggy saya.
asifa pon walaupon sangat bz tapi tetap setia dgn india nya.
nadiah pulak dengan cerita pedakian gunung dia yg mcm dalam drama korea tu,
cerita madi bersama ketua kesayangannya tu~ahem ahem haha
and yang paling bahagia, tentunya rakan kita yg baru balik dari umrah baru-baru ni,Wan Husna bersama auliyaa' nya. =)

saya xde nak cakap ape2 pon sebenarnya
saja je nak menyibuk.
tapi yela,bulan 4 ni busy sket
banyak aktiviti sana sini, VVIP la katekan..hahaha

okla guys, have fun in everything you do okay
i wish all the best in the future
and jangan lupe birthday our Doraemon. hihi
nanti kalau dia majuk, saya jugak yg kena pujuk nanti (=

Till the next post. Salam.


Yang bersungguh-sungguh,
Peminat NO.1 Jiggy =)

No comments: