3.12.11

Apa?

Salam sahabat-sahabat karib ku dunia akhirat,

Sesungguhnya saya di sini amat lah merindui kalian semua di tanah air. Walaupun kita dah lama berpisah, tapi perasan tak kita masih tetap contact each other dan maintainkan ukhuwah kita bak kata Madi. I am very very proud of where we are now.

Memang kawan-kawan macam kalian semua susah untuk dicari ganti walau laut telah saya seberang, gunung saya daki, tapi sumpah takde pengganti bagi kamu orang. Sungguh honestly, bukanlah saya takde kawan lain tapi sungguh, hati saya masih bersama kalian. Bila duduk seorangan teringat gelak tawa kita, ingat gaduh2 tapi baik semula, ingat makan ais krim sama - sama depan sulop. Paling penting ingat we were always there for each other and always will be.

Tapi ada orang cakap, jangan bandingkan kawan-kawan kita sekarang dengan kawan-kawan kita dolu dolu. Setiap daripadanya ada kelebihan dan kelemahan masing-masing.

Itu saya percaya.

Saya pun tahu semua orang pun mesti ada circle of friends yang berbeza sekarang. Masing-masing ada network masing-masing. Macam Nadiah, dia ada kawan angkasawan. Wah it rhymes. Macam Afiqah, dia ada rakan2 lukis2 dia. Asifa dan Madi pulak kawan dia buku, eh takdelah, main2 je. Diorang berdua kawan dengan orang baik-baik di UIA. Saya? Saya pun Alhamdulilah dapat sahabat-sahabat yang boleh buat perbaiki kelemahan diri saya.

Tapi, saya harap walaupun semua orang dah meningkat dewasa, kita masih ada something in common. Kita masih come back to where we were once upon a time. Moga hati kita masih terikat dengan kenangan-kenangan yang kita bina bersama dahulu. Pada umur 15 tahun dulu, siapa sangka kita berlima masing tetap berkawan rapat? :)

Sungguh, saya sayang anda semua.

Terima kasih sebab jadikan saya wangi sebab korang semua penjual minyak wangi yang harum semerbak kasturi.

By the way, saya cadangkan blog ini di privatekan. Macam lagi privacy saja untuk menulis dan berkongsi cerita tentang hidup masing-masing. Boleh lah kita baca dan connect di sini. Best tak idea ini? Ke tak?

No comments: