1.1.10

xoxo, nadiahbs

wow its 2010 already!

2009 rasa macam sumpah kejap giler. tapi tak berape nak best sebab kite semua berjauhan *ceeh penggunaan ayat yang tak leh bla* kalau ikot kan, 2008 lagi best n gempak giler. mase tu la kite same2 struggle for pmr.happy moments tu sumpah tak leh lupe walaupon kite dah jauh n sekolah laen2.

hope 2010 takkan jauhkan lagi kite. ingat ek 54f, always keep in touch. nanti kat hostel, saya akan call la korang ek. gosip2 macam we used to mase kite same2 dulu. alamak, sedih la pulak. korang, saya rindu giler korang. lame giler nak mamps tak hangout sesame n borak2 n buat bende2 bodoh yang kite selalu buat. ohh, mase memang jealous dengan kite kan. kan best kalau stay je 2008, tak gerak-gerak. tak dela kite tua n berjauhan. haha.

nanti kalau saya balik cuti ke,maybe saya akan pegi smart jumpa korang. takpun kalau la saya terbangun lambat lagi mcm dulu haha, kite keluar bandar jela. saya tak kesah keluar dengan budak berbaju sekolah ronggengronggeng kat mall. haha

weyy, sumpah rindu korang! rindu suara korang! rindu gelak ketawe korang yang kuat giler nak mamps! sumpah rindu nak stayback pegi lunch kat strawberry cake house n buat poster NST sambil makan rocky yang kemudiannya ended up banyak berborak dr buat kerja! haha

SUMPAH RINDU ! ;)

No comments: